Heerlijke Eerlijke Chocolade Markt Buitenveldert

wo 08 feb 2017

Vrijdag 3 februari sloten we een programma af met Choco Ondernemertjes die wonen in een noodopvang. De locatie van de markt was de kinderboekenafdeling van de OBA Buitenveldert en de kinderen hadden de ruimte zo mooi versierd! Natuurlijk hebben ze weer flink veel chocolade verkocht! De kinderen van het bedrijfje ‘Choco Kids’ legden de bezoekers uit wat het belang is van slaafvrije chocolade, bedachten slimme deals om nog meer te verkopen maar bleven sterk in hun schoenen staan toen iemand (lees: Thiëmo) scherp probeerde te onderhandelen. Het was weer een enorm geslaagde middag!

Wil jij bijdragen zodat we meer van dit soort programma's kunnen doen, mail Thiëmo voor meer informatie