aanbod

Programma-onderwijs

Ons programma-onderwijs is geschikt voor groep 1-8. Binnen ons programma-onderwijs volgen de kinderen een programma bestaande uit 6 tot 12 lessen à 1,5 of 2 uur.

Onze docent komt een dagdeel of een hele schooldag, waarbij deze verschillende groepen achter elkaar kan draaien op een dag. Vaak kiest een school ervoor om een programma van vakantie tot vakantie te laten lopen.

Ons programma-onderwijs wordt bijvoorbeeld ingezet in het kader van werkdrukverlaging.

hieronder een voorbeeld programma

Islamitische Basisschool Al Yaqoet

Bij de IBS Al Yaqoet geven onze vakdocenten het hele schooljaar diverse

programma’s aan verschillende groepen. Elke groep heeft om de twee weken een les en neemt deel aan totaal twee programma’s.

Voorbeeldrooster

Week 1Week 2
Groep 5 Ma 9:20 - 10:50Groep 7 Ma 9:20 - 10:50
Groep 5/6 Ma 11:20 - 12:50Groep 8a Ma 11:20 - 12:50
Groep 6 Ma 13:20 - 14:50Groep 8b Ma 13:20 - 14:50

Wil je meer weten over ons programma-onderwijs?
Neem contact met ons op via 06-4921 8209 of
Of gebruik onderstaand contactformulier:

“Van de leerlingen heb ik te horen gekregen dat ze de lessen leuk ervaren. Ze geven aan dat ze het leuk vinden om met de handen bezig te zijn en aan de slag te gaan met echte materialen. Eén leerling gaf aan dat ze eigenlijk niet aan het leren zijn, waarop de andere vertelde wat zij die les geleerd had. Dus we kwamen tot de conclusie dat ze wel degelijk aan het leren zijn.”

-Leerkracht

“De lessen gaan tot nu toe goed en zijn leuk. Wat erg leuk was om te doen was om een pitch te geven over je zelfbedachte game. Ik vind het goed dat het geld dat we krijgen met onze spellen naar een goed doel gaat.”

- Leerling