aanbod

Dagonderwijs

Ons Fawaka Dagonderwijs is geschikt voor groep 5-8. Bij Fawaka Dagonderwijs komt onze docent structureel een dag per week Fawaka programma’s aan één groep geven.

De inhoud van onze programma’s is gekoppeld aan de kerndoelen primair onderwijs.
Ons Fawaka Dagonderwijs kan worden ingezet voor minimaal drie maanden tot maximaal een volledig schooljaar en wordt bijvoorbeeld gebruikt om kleine vacatures (0.2FTE) te vullen.

hieronder een voorbeeld programma

Hieronder een voorbeeld van: De Kleine Kapitein

Via het dagonderwijs worden het gehele schooljaar kleine vacatures ingevuld, op de Kleine Kapitein is dit 1 dag per week. De eerste helft van het jaar voor groep 6/7 en de tweede helft van het jaar voor groep 8. De lessen worden gegeven in periodes van 5 tot 6 weken waarin elke periode aan een specifiek project wordt gewerkt.

Voorbeeldrooster

ActiviteitPlanning (geheel Schooljaar)
Dagonderwijs Groep 6/7 op maandag van 08.30 tot 14.15 uur (eerste helft van het schooljaar)
DagonderwijsGroep 8 op maandag van 08.30 tot 14.15 uur (tweede helft van het schooljaar)

Wil je meer weten over ons Fawaka Dagonderwijs?
Neem contact op met Emmy Wouters via 06-45388486 of
Of gebruik onderstaand contactformulier:

“Het was wel spannend om voor een bankier te pitchen maar nu dat ik het een keer heb gedaan zou het de volgende keer minder eng zijn.”

- Leerling