aanbod

Duurzaam ondernemen?!

Ondernemen is een geweldige manier om een duurzamere samenleving te maken, omdat het niet alleen over praten maar ook over doen gaat! Kinderen oefenen met 21e-eeuwse en burgerschapsvaardigheden zoals creatief denken, een ondernemende houding, samenwerken en oplossingen zoeken. Daarnaast behandelen onze programma’s o.a. inclusie, wereldperspectieven en mensenrechten.

Kinderen werken projectmatig binnen aansprekende thema’s zoals fairtrade chocola, duurzame mode, robotica, gezonde voeding en nog veel meer!
Onze programma’s sluiten aan bij de SLO kerndoelen en worden door onze ervaren docenten gegeven waardoor ze als werkdrukverlagend worden ervaren.

Kinderen leren beter als ze zich welkom en thuis voelen. Wij zorgen ervoor dat ze zichzelf positief kunnen herkennen in ons lesmateriaal. Daarbij willen we dat in de mensen waarmee we werken (o.a. docenten, makers, bankiers, ondernemers) de volle diversiteit die Nederland rijk is terugkomt, zodat ieder kind een herkenbaar rolmodel kan tegenkomen in onze programma’s.

Vanuit Fawaka Ondernemersschool bieden wij verschillende samenwerkingsmogelijkheden:

Wil je meer weten over al ons aanbod?
Neem contact met ons op via 06-4921 8209 of .

Of gebruik onderstaand contactformulier: