FitBizKids Zomerschool in ARTIS

do 12 sep 2019

Afgelopen zomer ging een groep Amsterdamse kinderen de uitdaging aan om hun eigen duurzame cateringbedrijf te starten. Ze leerden van alles over gezondheid en bewegen, én maakten de meest smaakvolle duurzame gerechten. En dat allemaal in ARTIS Amsterdam!

Vijf dagen lang verkenden de kids het park. Ze kregen les van de dierenarts en mochten de dieren voeren. Ook onderzochten ze planten in de eetbare tuin en kookten ze heerlijke tiramisu en gazpacho met twee echte chef-koks! Deze onvergetelijke week werd feestelijk afgesloten met het Fit Food Festival waar zij hun bedrijfjes presenteerden en hun gerechten verkochten. Zo haalden ze maar liefst €138,60 op voor een nieuw verblijf voor de goudwanggibbons!

koken in ARTIS