Fawaka Ondernemersschool in de MKB innovatie top 100!

di 11 sep 2018

Fawaka Ondernemersschool staat in de MKB innovatie top 100, en daar zijn we trots op! De Kamer van Koophandel ziet ons als een van de 100 meest innovatieve bedrijven van Nederland en zegt daarover:

"Met de Ondernemersschool wil Fawaka innovatie in het onderwijs bevorderen. Met hun concept leiden zij kinderen op tot bewuste zelfstandige wereldburgers die problemen oppakken en er niet alleen maar over praten. Het ‘doen’ staat voorop."

Met heel veel plezier geven wij met de Ondernemersschool kinderen van alle achtergronden de kans om te werken aan hun eigen toekomst en een betere wereld. Leren ondernemen geeft ze het zelfvertrouwen en de ambitie om dit te doen!

Op 26 september wordt bekendgemaakt op welke plek we staan. De ranking wordt bepaald door een vakjury, maar jij hebt ook een stem! Vind jij dat de Ondernemersschool de publieksprijs verdient? Stem dan hier op ons!