nieuws

Gezonde Choco Amsterdam Noord

di 29 sep 2020

UPDATE: Deze vakantieschool is inmiddels VOL

In de herfstvakantie organiseert Fawaka Ondernemersschool in de Tolhuistuin in Amsterdam Noord een leuke en leerzame vakantieschool. Doet uw kind ook mee?

Gezonde Choco

Tijdens de vakantieschool gaan de kinderen de uitdaging aan om hun eigen fairtrade chocolademerk te ontwikkelen en het meest succesvolle bedrijf te worden. De kinderen onderzoeken o.a. verse cacaovruchten, het productieproces en de productieketen. Ze krijgen lessen over marketing, pitchen en budgetteren en ontwerpen hun eigen chocoladewikkel met hulp van een grafisch vormgever. Ten slotte pitchen ze hun bedrijf voor een bankier!

Voor wie: kinderen groep 6 t/m 8
Wanneer: maandag 12 oktober t/m vrijdag 16 oktober 2020
Tijden: 10.30 tot 14.30
Locatie: de Tolhuistuin, Amsterdam Noord

Het programma is voor uw kind gratis. Let op! uw kind kan alleen meedoen als zij/hij alle dagen aanwezig kan zijn. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

U kunt uw kind aanmelden door dit formulier in te vullen.

Heeft u vragen? Neem contact door te bellen naar ons kantoor op 06 4921 8209, of te mailen naar .