Instrumenten maken voor 6 tot 9 jarigen!

di 24 mrt 2020

Voor kinderen van 6 tot 9 jaar hebben we een opdracht uit ons Upcycle Ondernemers programma om thuis te doen. Je kunt van dingen die je normaal weg zou gooien, zoals een lege toiletrol, weer heel veel mooie nieuwe dingen maken, zoals bijvoorbeeld een muziekinstrument! Dat heet upcyclen.

Voor deze opdracht heb je het opdrachtenblad nodig, lege toiletrollen of karton of lege blikken en wat knutselmateriaal.

Veel plezier ermee! Heb je een mooi instrument gemaakt? Zet hem op Instagram en tag ons @fawakaondernemersschool!

Heb je vragen of wil je meer informatie? Bel dan naar 06-49218209 of mail naar .