Vakantieweek bij 72andsunny!

vr 04 okt 2019

In de Fawaka Ondernemersschool vakantieweken openen bedrijven hun deuren voor kinderen. Zij volgen bij hen een van onze ondernemersprogramma's. Het doel van deze weken is: kinderen die niet op vakantie kunnen of een extra boost nodig hebben een leuke en leerzame week bezorgen. Tegelijkertijd is het een waardevolle ervaring voor de medewerkers, die zich ook kunnen inzetten door workshops te geven aan de kinderen.

Afgelopen zomer trapten we af bij Creative Agency 72andsunny! Daar volgde een groep kinderen ons Choco Ondernemers programma op het kleurrijke kantoor van 72andsunny Amsterdam. De kinderen starten hun eigen fairtrade chocolademerk en onderzochten de achtergrond van chocolade. Van de medewerkers van 72andsunny kregen ze lessen over marketing en pitchen. Ze hebben deze leerzame week afgesloten met de Heerlijke Eerlijke Chocolademarkt in de zonovergoten tuin van het kantoor. De opbrengst van de chocoladerepen, met zelfontworpen wikkels, is naar het Wereld Natuurfonds gegaan.

Wil je met jouw bedrijf ook een vakantieweek organiseren en kinderen met weinig leefgeld een geweldige ervaring bieden? Jullie kennis en kunde overbrengen op deze kids d.m.v. interessante workshops en jullie ‘deuren open zetten’ voor een groep leergierige kinderen? Bel ons op 06 49218209 of mail Marieke () en wij zetten deze toffe vakantieweek voor je op!